20.04.2014

Nytt mål med bloggen

Nå er snart permisjonen min over og så har jeg bestemt meg for å ikke sy så mye på bestilling og til salgs men heller konsentrere meg på klær til ungene og meg selv. Jeg har sydd en del og har blitt medlem av facebook gruppen "Voksne sygale". Her er det masse inspirasjon å hente fra flinke damer!

Det jeg har sett er at mange bruker mønstre til salgs i norske nettbutikker og gjerne er på jakt etter noe litt annerledes. Jeg elsker å lete på nettet etter ting generelt og har i det siste brukt mange timer på å lete etter mønstre (mest til plagg til meg selv). Jeg har brukt google, instagram, etsy etc og har funnet mange fine mønstre. Derfor ønsker jeg nå å heller skrive om mønstre enn å lage innlegg om ting jeg har sydd på bestilling (selv om jeg fortsatt elsker retrostoffer!). Jeg mener at det kan være nyttig å dele tips om hvor man finner mønstre på nettet og vil også legge ut bilder av plagg jeg har sydd etter disse mønstre og dele informasjon om hvordan størrelsene stemmer med virkeligheten og hvor lett det er å forstå mønstrene.

Jeg vil også prøve å lage noen DIY på enkle ting å sy som for eksempel belte etc.

Jeg håper at det kan være kjekt for noen av dere å lese slike innlegg!


Og med dette ønsker jeg alle en riktig god påske!

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/4573199034b47120a8b307f127c6d4341723464f

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar